Hodnoty IQ a jejich význam..v Pravdě..
Hodnoty IQ a jejich význam..
Hodnoty IQ jsou úplně jiné, než-li si kdo představuje..
Nejde totiž o to, zda někdo umí všelijaké příklady v matematice, ale ani nejde o to, jestli má za sebou někdo vysoké školy či státnice. Státnice jsou například pouhou kvalifikací v určitém daném oboru..čili v jisté struktuře, programu zde.. Nemá to co ale dělat s čistou Inteligencí.. Ta má zcela hodnoty jiný..
Hodnoty IQ, čili jeho výsledky..se plně podle něčeho jiného určují. A sice..jde hlavně o logiku, pospojení si určitých a jistých věcí, aby se dalo pochopit, co k čemu náleží..a jak i co spolu souvisí. V Inteligenci je zapotřebí i velice důvtip, protože ten je třeba zapojit s logikou..
Ano, důvtip a logika..to je to, na čem se Inteligence zakládá. A díky tomu, jak si kdo určité věci, situace spojit umí. Takže například "klasické" příklady matematiky..jako jsou například příklady se znaménky (dělení, násobení, sčítání, odčítání, ale ani znaménko "rovná se"..)..tak takto celé znázornění příkladu se do žádného IQ testu nepíše. A to z důvodu, že tím by hned každý poznal, co se má s tímto příkladem dělat. Ale úplně jiné to bude v případě, pokud jsou v IQ testu v jedné z otázek napsaná pouze jen různá čísla, protože tím jde opravdu o IQ test, kde má nastoupit logika a důvtip, ale i značná představivost..a hlavně Vnímavost..
Vnímání..je v tomto směru to nejdůležitější vůbec na celém tomto procesu ohledně dané Inteligence..
Inteligence nemá v žádném případě co dělat s tím..kdo jaké ukončil "školy učení" (vzdělání) a ani jaké má dané obory ohledně zaměstnání, či svého prosazení, aby se zde uživil. Bytost Inteligentní mohla klidně projít pouze vyučením (v minulosti, ale i nyní), protože se to po ní v té chvíli i době chtělo či chce (že musí jít dál do nějaké školy). Ale neměla, nemá ráda jakékoli učení..a obzvláště, pokud jde o věci nepotřebné ve svém žití..
To jen ty nedobrý toto vše vymysleli, aby ostatní jakýmkoli způsobem stále v "učení" byli. Ale víte, co se vlastně děje, pokud se někdo stále jen podle nějakých struktur "učí"?? Ten, kdo se stále zabývá učením ve "školách", ale i ten, kdo se stále dokola zajímá, co se děje kolem něj (ať v rodině, mezi přáteli či cizími, a nebo ve Světě), co není podstatné..a mnohokrát je to i velice lživé (obzvláště v psaném slovu v knihách, nebo na internetu, ale i ve Světě celkově, jaké dění kde děje se)..tak ten, kdo se jen takto a o toto vše zajímá..pak u něj funguje jen a pouze Levá hemisféra. Ta, která ale není z těch dvou tolik podstatná a důležitá..
Důležitější je právě ta druhá..Pravá hemisféra.. Pod ní mnohé spadá, ale hlavně..Bytost, která je v ní otevřená..pak jde o Vnímání a Cítění velký. Díky fungování této hemisféry funguje i lépe logické propojení s věcmi kolem, ale hlavně..Vnímá a Cítí, jak je vše v Pravdě.. A to úplně vše, vše, co Vás jen napadne..
Ten, kdo umí používat obě strany svého mozku, tak ten má opravdu tím svoji životní výhru..
Ten, kdo používá pouze Levou hemisféru, tak ten je plně chycen v "reálu" (pomyslné "realitě"). Myšleno tím, že jen dává na to, co mu je kým sděleno..ať blízkými, cizími, nebo přes média.. Slepě věří kdekomu a kdečemu..
Ten, kdo používá ale jen, nebo hlavně Pravou hemisféru, tak ten zase sice velice plyne, ale moc nedokáže fungovat v tomto zde "reálném" světě. Myšleno tím je to, že nezvládá základní věci v "běžném" fyzickém žití..
Je proto zapotřebí, aby obě hemisféry fungovaly..tím dochází k rovnováze vnitřní..
Jen příkladem, jak to tedy funguje..
Pokud tedy například je někdo právníkem..tak ten, co je pouze chycen ve své Levé hemisféře, tak někdo takový myslí hlavně na peníze, aby si hlavně mnoho peněz "vydělal", ale nemá zájem ten pravý, kdo je opravdu a opravdově v Pravdě.. Nezajímá ho, kdo za něco může, ale hlavně, že si "vydělá" pro sebe.. A proto někteří berou i úplatky, jen aby do kapsy své si co nejvíce nahrabali..
Ale právník, který i Pravou hemisféru používá, tak ten chce docílit opravdu práva. Zajímá ho, kde je Pravda.. A také viníka zastupovat odepře, protože zjistí, nebo vycítí, že u něj je něco špatně (hlavně pokud jde o zloděje, nebo co ubližují na zdraví, ať fyzicky či psychicky, nebo věci jiný, které jsou nekalé). Takový právník pak vnímá správně a chce opravdu pomáhat těm, kteří jsou v právu a v Pravdě..
Není to totiž o tom, brát si kdejakého klienta..a jen proto, aby si právník peníze co nejvíce "vydělal". Ten, kdo to má takto v hlavě, ten pokaždé dopadne špatně..Vše jemu vrátí se zpětně..a nakonec stejně špatně dopadne. Jakkoli a na jakékoli rovině. Ale toto platí pro všechny, co mají v hlavě jen nesmyslné sumy a "výdělky", ale postrádají úctu k profesi a i v Pravdě k jakékoli Bytosti..
Nejlepší "zaměstnání" a náplně své pracovní činnosti..jsou ty, které ke každému danému patří. Buď pomáhají tyto činnosti i jiným, nebo jsou k užitku i pro jiné jakkoli. Ať každý se na sebe zaměří a nacítí..co by měl tvořit a co by měl činit, aby mu v tomto dění bylo dobře, čerpal tím sám sílu vnitřní a byl tak ve velikém natěšení. Protože tak to má být, těšit se na to, čemu se věnujete a co tvoříte, jen tak je to to pravé určitě..
Ale rozhodně tomu tak není, pokud někdo něco činí, nebo někam dochází s odporem. V tom nikomu dobře nebude..
A ještě další příklad mohu uvést ohledně správného použití Inteligence, která plyne pokud je aktivní Pravá hemisféra.. Pro tento příklad se velice hodí i Orientace v prostoru. Pokud jste například na výletě, procházce, nebo něco přímo hledáte, pak je zapotřebí rozhodně Orientace v prostoru, kde se nacházíte..
Pokud se jdete projít a vracíte se zpět stejnou cestou, ale náhle si uvědomíte, že si tuto cestu plně nepamatujete (kde odbočit na křižovatce, nebo jakým jít přesně směrem), pak to vypovídá o jednom..a sice, že jdete vlastně někam bezhlavě, bez duchapřítomnosti (myšleno bez vnímání), což znamená, že si vlastně ani cesty a jejího okolí nevšímáte. Tak proč tedy takovou cestou jdete, když se okolím nekocháte (pokud je to v přírodě), a nebo když žádnou cestu nevnímáte, aby jste věděli kudy jdete, nebo jak to tam vlastně vypadá? To pak touto cestou můžete jít x krát..a stejně si nic nebudete pamatovat. A o čem vypovídá tato situace?
Ne jen, že nevnímáte, ale jdete jen bezduše, jen tak, že jen někde jdete a chodíte, jako by Vám šlo jen o kroky.. Což je nemyslitelné. Protože je důležité chodit kdekoli Vědomě, čili že registrujete a víte, kudy jdete a co je vše kolem. Což takto funguje i Pravá hemisféra. A pokud jen tak jdete a ničeho si nevšímáte, kudy procházíte, pak jste jak "roboti"..a takto Vás vede jen Levá hemisféra. Pokud se stane, že cestu zapomenete, pak je potřeba se plně soustředit..a představit si to místo jako na mapě. Tím Vědomě vnímáte, kde je co jakým směrem, Orientace v prostoru je v tu chvíli spojená i s logikou (jakým směrem je tedy nutné jít, aby jsme na správné místo došli), ale i představivost je tu částí značnou, což přes pouhou Levou hemisféru rozhodně toto nelze..
Jen ještě chci uvést, že čím více je otevřená Pravá hemisféra mozku, tak o to více si daná Bytost dokáže plno věcí pospojit, uvědomit, v přítomnosti plně být, všímá si pozorně (ne ze zvědavosti, ta s tím nesouvisí) různých věcí (jako jen pouhý pozorovatel)..ať co vidí, nebo slyší, nebo si jen něco vybaví, co ji zaujme, ale těmto věcem i rozumí plně, pokud plně Pravá hemisféra funguje..
Pokud někdo umí rozpoznat nebo správně pochopit, uchopit v mysli pouze něco, nebo jen některé věci v různém směru, nebo pouze z části, pak ještě nemá plně otevřenou tuto Pravou hemisféru.. Není ale zapotřebí rozumět úplně všemu..myšleno tím, v této "realitě" zde, co se žije, myšleno například jako..všem profesím, úkonům atd.. Nikoho toto vše nezajímá, naopak, tyto věci v této "realitě" zde..to vše nepotřebné okolo jen velice uzemňuje a odvádí pozornost od věcí, které jsou bytostně a k existenci potřebné.. Týkalo by se to opět jen učení, které je zcestné..ale hlavně jen Levou hemisféru zabaví a udržuje jí aktivní. Tím nemá moc šanci Pravá hemisféra na své "probuzení"..a aby byla plně aktivní..
Inteligence..je i o dobrém úsudku a rozpoznávání, posouzení čehokoli (situací, vztahů atd.), ale i umět se rychle a efektivně rozhodnout a cokoli vyřešit. Orientovat se plně i ve všech situacích. Zároveň i rozvíjí různá nadání, schopnosti..
Na závěr přikládám tabulku hodnot IQ:
(předpokládané schopnosti jedince)
Hodnota IQ do 20...Idiocie, těžká slabomyslnost, jedná se o těžkou mentální retardaci. Někdo takový je nevzdělavatelný a nevychovatelný. Nedokáže se sám o sebe postarat, má svůj vlastní svět, nereaguje na podněty, a nevnímá okolí. Nevnímá a nemá cítění. Takto je 0.2% lidí.
Hodnota IQ od 21 do 50... Imbecilita, střední stupeň slabomyslnosti, jde o střední stupeň retardace. Takový jedinec je nezvladatelný, ale je schopen se z části o sebe postarat (to základní) a žít skoro samostatně, s nutností stálého dohledu. Nevzdělavatelný, ale osvojí si sebeobslužné návyky. Takto je 2% lidí.
Hodnota IQ od 51 do 70... Debilita, slabomyslnost. Pokud takovému jedinci někdo pomáhá, zvládne zvláštní školu. Je schopen se o sebe sám postarat ohledně základních každodenních činností, potřebuje ale stálý dohled. Takto je 6.8% lidí.
Hodnota IQ od 71 do 80... Nižší stupeň slabomyslnosti, nižší stupeň retardace. S problémy zvládne základní školu, úspěšný je ve zvláštní škole. Dokáže drobné manuální činnosti. Takto je 10% lidí.
Hodnota IQ od 81 do 90... Slabě podprůměrná Inteligence. Dokáže absolvovat základní školu a dobře se uplatnit v manuálních profesích a činnostech. Takto je 10% lidí.
Hodnota IQ od 91 do 100... Průměrná Inteligence. Dokáže složit maturitní zkoušku bez potíží, v práci se uplatní ve středním postavení, spíše ve specializovaných manuálních činnostech. Takto je 25% lidí.
Hodnota IQ od 101 do 110... Vysoce průměrná, lehce nadprůměrná Inteligence. Vysokou školu vystuduje jen s potížemi. Důsledností a pracovitostí může ale získat vysoké odbornosti v jiném oboru. Takto je 25% lidí.
Hodnota IQ od 111 do 120.. Nadprůměrná Inteligence. Vystuduje vysokou školu lehce, a při zvýšené pracovitosti může získat mimořádné pracovní místo. Takto je 12% lidí.
Hodnota IQ od 121 do 130... Vysoce nadprůměrná Inteligence. Snadno vystuduje vysokou školu, může dosáhnout vynikajících výsledků v tvůrčí a manažerské činnosti. Takto je 6% lidí.
Hodnota IQ od 131 do 140.. Výjimečná superiorní Inteligence. Mimořádné předpoklady pro tvůrčí činnost, vědec, vynikající manažer, nebo odborník pro daný obor. Takto je 2.8% lidí.
Hodnota IQ nad 140... Inteligence Géniů. Absolutní předpoklady pro tvůrčí činnost, mají schopnosti v mnoha směrech, určují ostatním směr poznání..protože mají veliké vnímání a cítění ohledně čehokoli a kohokoli. Takto je 0.2% lidí.
(Jen znovu podotýkám: Inteligence se v žádném případě neměří dle "škol a dosaženého vzdělání", protože to není o učení..ale o Vnímání, Cítění, rychlém rozhodování, logice, soustředění, cítění, vycítění situace a možných následků, umět si vše propojit, znát příčinu i následek, dobrá orientace, vědět, co je dobré a co není, a plno dalších věcí..)
Tímto jsem popsala asi tak vše, co bylo důležité ohledně Inteligence a hodnot IQ..
Ale úplně ze všeho nejdůležitější je..rozvíjet sám sebe vnitřně, tím se Vám samo upraví Vaše vnitřní vnímání, a to plně do hloubky na všech úrovních. Tím se budete měnit a stávat se Bytostmi Vnímavými a Vědomými..
A o tom je veškeré toto dění..
Prohlédnout, Prozřít, Vnímat, Cítit, Naciťovat, Poznávat, Pochopit, Vědět, Vědomě, Vidět, Přirozeně, Plynout, Být, Vědomí..
💗